Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Gwarancja

ZASADY OGÓLNE

Gwarancja

Użytkownik może skorzystać z prawa do gwarancji jedynie w przypadku jeżeli taką gwarancję otrzyma. Gwarancja jest udzielana na zasadach w niej opisanych. Gwarantem jest wtedy ten podmiot, który tej gwarancji udzieli (Producent, Importer lub Sprzedawca). Jeżeli użytkownik nie otrzyma pisemnej gwarancji może wnosić roszczenia jedynie z tytułu rękojmi od Sprzedawcy. Jeżeli użytkownik otrzyma gwarancję na piśmie to zgłaszając roszczenie wybiera z czego chce skorzystać, z rękojmi - na zasadach ogólnych opisanych w KC, czy z gwarancji na zasadach opisanych w załączonym dokumencie. Użytkownik w trakcie trwania zdarzenia nie może zmieniać decyzji z jakiej formy roszczenia chce korzystać.

Realizowana przez Intergstro gwarancja jest usługą typu door-to-door

Gwarancja door-to-door - jest to rodzaj gwarancji, polegającej na całkowicie darmowej obsłudze transportu wadliwego sprzętu od drzwi Klienta do serwisu i z powrotem. Zgłoszenie gwarancyjne przyjmowane jest na podstawie dowodu zakupu produktu - paragonu lub faktury. Reklamowany sprzęt jest odbierany od Klienta przez kuriera, następnie naprawiany w autoryzowanym serwisie producenta i dostarczany z powrotem w to samo miejsce.

Gwarancja door-to door jest:

komfortowa - Klient wysyła i odbiera sprzęt bez wychodzenia z domu. Kurier zabiera go wprost od drzwi klienta, zawodzi do serwisu i przywozi Klientowi naprawiony;
szybka - transport odbywa się kurierem, dzięki czemu mamy pewność, że czas przesyłki będzie skrócony do minimum;
darmowa - Klient nie ponosi żadnych kosztów.

W przypadku nieuzasadnionych reklamacji użytkownik pokrywa koszty transportu/przesyłki.

Obowiązujące w Intergstro wzory kart gwarancyjnych

  1. KARTA GWARANCYJNA STALGAST 12 miesięcy (wersja 10.2013)
    Jest wydawana do wszystkich urządzeń chłodniczych sprzedawanych ze Stalgast Warszawa z wyłączeniem kostkarek, schładzarek szokowych i urządzeń chłodniczych Roller Grill.

  2. KARTA GWARANCYJNA BERTOS (wersja 10.2013)
    Wydawana do wszystkich linii urządzeń Bertos.

  3. KARTA GWARANCYJNA UNOX
    Wydawana do wszystkich urządzeń Unox ChefTop serii 5E.

  4. KARTA GWARANCYJNA STALGAST RADOM 12 miesiecy (wersja 10.2013)
    Wydawana do wszystkich urządzeń i mebli wyprodukowanych w Stalgast Radom z wyłączeniem ciągów grzewczych gazowych i elektrycznych.

  5. KARTA GWARANCYJNA STALGAST RADOM 24 miesiące (wersja 10.2013)
    Wydawana do wszystkich urządzeń grzewczych, ciągów kuchennych gazowych i elektrycznych wyprodukowanych w Stalgast Radom.

Firma Intergstro udziela sześciomiesięcznej gwarancji jakości na wykonane przez Techników Serwisu usługi naprawy i konserwacji urządzeń gastronomicznych oraz na wszystkie sprzedane i zainstalowane przez Intergstro części zamienne.

Warunki udzielania gwarancji na części (pdf)

Opcje przedłużenia gwarancji na 24 miesiące

Firma Intergstro daje możliwość przedłużenia gwarancji do 24 miesięcy od daty wydania towaru z magazynu. Opcja taka istnieje dla wszystkich produktów posiadających zapisy w karcie gwarancyjnej oraz na urządzenia chłodnicze, zmywarki Silanos i Stalgast, piece konwekcyjno-parowe Unox, urządzenia Bertos.
W pozostałych przypadkach decyzję o możliwości przedłużenia gwarancji i kryteria na podstawie których taka gwarancja może zostać przedłużona podejmuje Serwis Intergstro 
Wszelkie informacje na ten temat można uzyskać u Koordynatorów Serwisu.

Podstawowe warunki do przedłużenia gwarancji

  • przegląd urządzenia wykonany przez Serwis Intergastro przed upływem pierwszych 12 miesięcy użytkowania,

  • zastosowanie się do wytycznych Serwisu dotyczących wymiany części eksploatacyjnych,

  • opłata w wysokości 250 zł netto (do tej ceny należy doliczyć koszty dojazdu od najbliższej bazy serwisowej Intergastro).

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe